onsdag 14 januari 2009

Vi två är ett.

Usch jag har en sån här dag då man bara skulle vilja ligga i sängen och mysa med den man älskar. Skulle göra allt för att bara få gosa ner mig i din hals.
Vissa dagar är mina hormoner knasiga, jag känner mig deprimerad och allt känns bara konstigt.
Dom dagarna behöver jag dig Peppe, mer än vanligt.
Men jag vet att du finns där, det har du alltid gjort när jag sagt att jag inte mår bra.
Du är guld värd.

Kan inte vi gifta oss igen?! Jag saknar den dagen, har aldrig haft så kul som jag hade då.
Tänk att i augusti i år har vi varit gifta TVÅ år, shit vad tiden går fort!
Min dröm var du, att du och jag skulle skaffa familj och leva tillsammans resten av livet.
Det var därför det vart vi igen, skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig.
Du kände det på samma sätt som jag gjorde när vi träffades igen efter att vi inte varit tillsammans på 4 månader, du kände det när vi såg varandra på stan och jag kände det när vi stod ute och rökte och såg varandra, vi sa inte ett ord till varandra. Du stod där med dina kompisar och jag stod med mina. Vi kände precis samma sak och tanken jag tänkte då var att bara ta dig i handen och gå. Men fy fan vilket liv det hade blivit! Den natten grät jag.
Den natten insåg jag att jag aldrig skulle kunna leva utan dig. 
Jag visste att det skulle bli du och jag igen, du visste det. Alla visste att det i slutändan skulle vara du och jag.
Jag älskar dig på ett sätt som ingen normal människa skulle kunna förstå, alla tycker ju jag är dum i huvudet. Men ingen människa skulle förstår den smärtan jag skulle leva med om vi inte skulle vara tillsammans. Ingen har någonsin betytt så mycket som du gör Peppe, ingen skulle kunna ta den platsen i mig som du har.
Jag är verkligen så totalt beroende av dig, din kärlek och din närvaro.
Jag älskar dig!

3 kommentarer:

  1. Gud vad sött :)

    SvaraRadera
  2. fint skrivet gumman,blir tårögd.. för ja lyssna på Crossfad-never coming home.. du är inte dum i huvudet.. du är bäst!!! men sen är ju vi lite speciella.. älskar dig massor..

    SvaraRadera
  3. vet gumman att hormonerna kan få en helt knas i huvudet.. så länge du kan hantera skiten så är de inge fara <3 läs mitt inlädd klitoris droppar

    SvaraRadera