måndag 5 januari 2009

Rocky :'(

Varje gång jag ser en bild på våran rocky så får jag en tår i ögat. Jag vet att han har det bra och mår bra men det känns ändå som om jag har svikit honom på något sätt. Usch jag vill ha honom tillbaka och nu skulle jag ha den tiden för honom som han behövde. Jag önskar sååå att vi inte hade sålt honom, men det va det rätta att göra just då.
Men han var världens underbaraste hund. Han skällde aldrig han va hur gosig som helst, han tröstade mig när jag va ledsen och han var min bästa vän. Jag skulle kunna börja gråta, usch vad jag vill ha honom tillbaka. Jag älskade den hunden så mycket. 
Förlåt men jag sörjer honom fortfarande och det är ett år sen jag sålde honom ungefär!
Förlåt rocky, jag saknar dig!!!

3 kommentarer:

  1. Aaa de e klart att de får man ju inte ne :/
    Tack detsamma :) din son o jag fyller år på samma dag :p

    SvaraRadera
  2. Ja visst :) han är så söt den lille :)

    SvaraRadera
  3. förstår din saknad... saknar min troy men han är i himlen nu tack vare puckot som inte kunde ta hand om honom på rätt sätt...skär i hjärtat

    SvaraRadera