måndag 26 januari 2009

BVC besök

Idag har vi varit på BVC, Loke mäter nu 6885 gram och är 61 cm. Stooora killen!
Sen strosade jag lite på stan, köpte inget. Sen åkte jag hem.

Peppe och jag åkte på IKEA en liten sväng, skulle köpa ritpapper så jag kan måla. Han börjat med det igen, känns som man måste aktivera hjärnan innan den slutar fungera. Snart tänker jag väl om Loke, äta, bajsa sova haha :D
Så hittade jag två stora ramar ocks¨, 50 x 70 cm så det blir stora tavlor. 
När mina projekt är klara ska ni få se :) Tar nog ett tag :)

Nu är vi hemma igen och ska laga nått att äta, sen kolla på film och SOOOVVAAA.

I morgon blire fika med föräldragruppen :) 

3 kommentarer:

  1. haha nu låter du som hela min familj..bajare hela feta släkten.. hehehe jag trodde aldrig att jag skulle skaffa barn för jag tyckte inte om dom förr heller men fan man ska bara hålla käften tror jag.. barn är bäst <3 älskar dig också ha de super kul på fikan idag

    SvaraRadera
  2. okidoki..stackarn :( ska ja komma hem till er imorn eller ska vi träffas i centrum o ta en fika eller nå??

    SvaraRadera
  3. Va sköööönt... ska vi säga runt 12 eller är de för sent?? tar du buss,tåg eller bil?? vi kan ju mötas vid pressbyrån?! pöss

    SvaraRadera