torsdag 15 januari 2009

Håller på och drar upp syrran.

Syrran sover ju här och jag håller på och drar upp henne till skolan, känner mig som en riktig morsa haha! :) Loke sover sött och jag längtar tills jag får lägga mig i sängen igen.
Jag tror jag är magsjuk, kräktes som satan igår kväll och i natt. Vettefan vad det beror på, Tänk om jag e gravid?! :S 

Är jätte hungrig men jag vill inte riktigt äta än, orkar inte kräkas nå mer. Väntar ett par timmar till. 
Igår va Emelie här och hälsade på, vi tittade på Boogeyman 3, den va inte så dålig faktiskt. Det gick ju att titta på iaf. Vart besviken på tvåan, tur att trean va nått helt annat!
Peppe har ju köpt en projektor så vi tittade på väggen, fan vad grymt det var att se allt så stort hemma. Som värsta biosalongen :D Haha!

Ne nu ska jag fan gå och lägga mig igen! E så trött efter allt kör med magen... :/

Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar