söndag 25 januari 2009

Trist väder



Tittar ut genom fönstret och det är ju inte precis roligt väder ute. Dimma så man ser inte mer än 10 meter framför sig. Hm, men det är ju någonting speciellt med söndagar, dom är alltid lika trista. 
Sitter och tittar på Lets dance som jag missat, vet iaf att Blondinbella åkte ut, skönt. Tycker inte hon dansade speciellt bra och det är någonting när hon pratar som jag stör mig otroligt på.
Skönt att hon åkte!

Loke ligger i soffan bredvid mig medans jag skriver och viftar med sin arm, den där armen snurrar runt i luften hela tiden. :D Så otroligt söt.
Imorgon ska vi på BVC och mäta och väga. Tippar på att han väger 7 kilo nu, han vägde 6420 sist och det var två veckor sen. Det ät roligt att han är så rejäl. Han sitter ju i knät och håller sitt huvud själv och står mest hela tiden. Han hatar att ligga ner, han vill sitta och helst hoppa i knät. En hoppgunga kommer bli perfekt sen :)

Vi somnade 4 i natt, det va värsta slagsmålet på innergården. Dom hade fest i gårdshuset och så vart det bråk. Det ekar så mycket när dom står och skriker. Sen kom polisen, sen såg vi inte mer. Här om dagen va dom och hämtade lik i en port, vet inte om det va mord eller om någon som dött naturligt.

Loke sov länge i morse, han vaknade i natt och käkade och va vaken en stund, så då vart det att han sov längre och det va ju ganska skönt när vi somnade så sent.

Ne nu ska vi spela lite 360 :P

4 kommentarer:

  1. man kan ju tro att ni bor i usa eller liknande.. men flempan är flempan... va har loke för strl på kläder??

    SvaraRadera
  2. Förstod att du inte hade nå flash på telen hehehe... jo då de är bara bra här,precis kommit hem ifrån barn kalas :D hur mår ni?? pöss

    SvaraRadera
  3. Va fin han e! Snutteplutten :) Pusss

    SvaraRadera
  4. ja barn kalas är bra mysigt.. jag låg mest på golvet med min systers son som är 1 år som är så grymt skön när han snackar.. vi låg o as garva där tillsammans på golvet :D UNGAR är fan livets energi källa. är de fortfarande så att du skjuter i flempan för några år sen va de ju värre än va de är nu!! hehe ok loke är en riktigt kille han..växer och mår bra :D längtar tills vi ses gumman.. älskar er.. kramar

    SvaraRadera