tisdag 27 januari 2009

Överanalyserar

Jag blir tokig på mig själv. Jag överanalyserar låttexter och andra texter jag läser. Hör jag en låt så analyserar jag den och kopplar ihop den med perioder i mitt liv och händelser som jag varit med om, även fast jag kan tycka att den låt är bra så kan texten göra så jag aldrig kan lyssna på den igen, för jag kopplar ihop den med någonting dåligt. Texten har sån stor betydelse för mig. 
Vet inte varför jag är sån. 

Idag va jag så jävla trött så det vart inget fika med föräldragruppen, Loke hade så svårt att sova så jag orkade helt enkelt inte. Vi låg och sov två timmar på dagen istället. Det behövdes. 
Loke har även börjat använda napp, köpte en rund och det tyckte han om. Ganska skönt för han är ju ganska missnöjd hela tiden. Skriker och gnäller även fast det inte är nått och jag ser en klar förbättring med napp. 
Han har kanske ett stor snutt behov.

Även att mig så kallade Pappa va här idag, vet inte riktigt vad jag känner eller tycker. 
träffar inte han så ofta och det va väl kul att han kom och tittade på Loke. Han har ringt typ en gång i veckan sedan han föddes och sagt att han ska komma och det tog 10 veckor innan det vart så. Han är konstig!

I morgon ska jag träffa bästaste Nattis och fika :D super roligt ska det bli. :D

Nu ska jag glo lite på tv och sen sova.

1 kommentar:

  1. de finns två ställen i centrum o fika på så vi får la ta nått av de ställena.. hoppas du orkar med mig idag,gråten kan komma när som helst..

    SvaraRadera