torsdag 29 januari 2009

Lokis

Han hostar stackarn och e lite snorig.. :/ Han har väl gått och blivit lite förkyld. Men han verkar inte lida speciellt av det, han sitter i sin babysitter och slår på sina djur och grymtar :D Haha så söt lill ponken!
Sen tittar han upp på lampan ibland och ser alldeles förtjust ut :D Åh vad jag älskar min son <3

Min mamma va här igår, Hon hade varit och handlat bebis kläder :D
Loke fick en superfin overall, mörkblå utanpå men vita stjärnor och grön inuti. I härlig fleece fast tjock o varm.
Sen hade hon köpt 4 olika bodysar, en va speciellt fin tycker jag den va vit i grunden med sniglar på som va bruna :D Sen ett par byxor :) Gulligt av dig mor, Jag älskar dig! 

Idag vaknade man och så va det vitt ute :O, SNÖÖÖÖ.. fy vad lycklig jag vart. Hoppas den får ligga kvar, mycket finare med snö än det här gråa tråkiga. 
Idag ska vi tvätta lite grann, städa ska jag göra så det är rent och snyggt när vi kommer hem från Hudiksvall. Jobbigt att komma hem till kaos :/
Sen efter att allt är tvättat ska jag packa lite inför helgen.

Tänkte kanske lägga ut lite barnkläder på nätet, har så mycket som e jätte fräscht och som Loke knappt har använt. Så kanske man tjänar en liten slant på det också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar