måndag 12 januari 2009

Sound

Ska göra mig i ordning snart, ska upp och möta Peppe på sjukhuset sen för han ska ta sitt näst sista prov :) Så jag tänkte gå förbi jobbet och säga hej. Usch jag saknar dom!!!

Den 29 januari spelar Backyard Babies på tyrol, usch vad jag skulle vilja gå och se dom. Det kostar inte så jäkla mycket men nu när vi bokar Sweden rock kryssningen så är det inte riktigt massa pengar i kassan. Fan vad jag längtar till Sweden Rock, måste kolla om det är några andra band klara. :D

Idag ska jag fixa min t-shirt som jag håller på med :P 
Måste fan laga min symaskin så jag kan börja sy kläder igen :)

2 kommentarer:

  1. när har du tid gumman min??? pöss

    SvaraRadera
  2. det första barnet har banat lite väg för det andra barnet, men det gör minst lika ont, mina pojkar är födda med 6 minuters mellanrum, så jag hann inte riktigt samla krafter...det var skitjobbigt, men jag skulle göra om det igen om jag fick, för det var en så häftig upplevelse. =)

    SvaraRadera