fredag 16 januari 2009

Natti Natti

Va tvungen att åka på apoteket idag och köpa någon kräm till ansiktet. Jag är ju jätte känslig i hyn annars men nu när jag ammar har jag blivit snus torr, jag håller på och ramlar sönder. Frågade personalen om dom kunde rekomendera någonting men det slutade ändå med att jag valde själv. Köpte två, och det känns faktiskt bättre.

Sen nu har jag precis nattat Loke, han ville inte riktigt somna men till slut så. 
Han har börjat haft napp ibland, men inte hela tiden. Det duger inte riktigt. Det är hans hand eller tuttis som gäller. Han är så go, han älskar att ligga i famnen och mysa. Så underbart.
Peppe satt och busade med honom idag, gjorde fula miner och gud vad han skrattade. Så himla roligt nu när han utvecklas.

Funderar på om jag ska gå och lägga mig snart och titta på tv. Matilda och Peppe sitter och spelar Left 4 dead och är helt inne i det. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Lägga mig i sängen och mysa med mina kräm flaskor :D haha!

Aja, jag skriver mer i morgon. Undra vem som åkte ur lets dance. Det ska jag kolla först!

Puss och kram! <3

1 kommentar:

  1. haha, mina armar och typ skulderblad är skittorra, o typ massa ställen på kroppen svider och blir skitkallt när man smörjer in oxå, skit jobbigt! aldrig haft så förr heller. Men vad rekomenderade dom på apotiket då? för jag behöver oxå ngt nytt att smörja in, vanlig lotion verkar inte hjälpa nu =P

    SvaraRadera