tisdag 20 januari 2009

Förälsdragrupp

Idag började föräldragruppen. Det va roligt att träffa lite andra mammor med bebisar.. alla va så söta !
Så nu blir det fika varje tisdag med barnvagns gänget. 
Det är värsta snöovädret och jag som gick ända till centrum, tog 45 min. Men det va skönt att röra på sig :) På vägen hem tog jag faktiskt tåget. Åkte rulltrappa för första gången med barnvagn, det gick bra. Inte så hemskt som jag trodde. Har haft värsta skräckbilderna av hur jag skulle tappa greppet om barnvagen och lilleman :( Att åka tåg gick också bra :)
Nu ska jag laga lite käk till oss och sen mysa och soooovvvaaa :D Är skit trött!

Har precis bakat lite muffins! :) Ett hem är inget hem utan hembakat! :P


2 kommentarer:

  1. Jag tänkte nästan de :p

    SvaraRadera
  2. ja den får funka min planering :) tänkte fråga om du hade tid o ses nästa vecka? älskar dig massor

    SvaraRadera