torsdag 8 januari 2009

Lokes Läkarbesök.

Nu har jag kommit hem ifrån Lokes läkarbesök. 
Han väger 6420gram och är 59,8 cm idag. Han har gått upp 400 gram på mindre än två veckor.. :O Läkarbesöket gick också bra, läkaren frågade om han verkligen va bara två månader, han är SÅ STOR :D hehe! En stor och frisk pöjk. 
Hans hjärta och lungor låter bra, ryggraden är rak och hans reflexer är utmärkta :) Känns väldigt skönt!

Träffade även en tjej som jag träffade på BB, vi låg där samtidigt. Hon fick en liten tjej, så himla kul. Ska se till så vi hamnar i samma föräldragrupp, hennes tjej väger lika mycket som Loke gjorde när han föddes :D haha. Hon va så liten :)
Sånt himla sammanträffande att vi går på samma ställe :D, hon är typ 30 eller nått. :)

Sen svängde jag förbi min farmor på vägen hem och visade upp lilleman ochh hon tyckte han var fin. Han äter ju så mycket och det tyckte hon va bäst, haha bara man äter så är allt bra för min farmor :D Vi fikade lite och sen gick jag hem. 

Snart kommer Peppe hem  :D

1 kommentar:

  1. skönt att allt är bra med lilleman :) man kan inte tro att han bara är två månader han är en riktigt kille han :) när ska vi träffas då gumman?? pöss

    SvaraRadera