fredag 16 januari 2009

Fredag

Fan vad härligt med fredag.. Undra vad man ska hitta på i helgen? Nått blire alltid.. 
Loke har precis somnat en stund. Så jag ska städa lite, iaf i köket.
Det är så fint väder ute så jag funderar på om man ska ta sig en promis sen när lillman vaknar.
Måste ju röra på fläsket som sitter kvar. Har bestämt mig för att börja äta nyttigt. 
Gick ner massor förut med GI men det blir lite svårt att köra det i den här familjen eftersom Peppe bara käkar allt onyttigt :P
Men jag ska gå ner så jag hamnar runt 50 som jag gjorde innan jag vart gravid. Men om jag rasar i den här takten så är jag väl snart där :D haha!
Men kroppen behövs ju trimmas iaf, även fast jag går ner. 
Funderar på om jag ska börja simma en dag i veckan. Men jag vill fan inte visa mig i bikini än :P Massa bristningar på hela magen, dom blir bättre och bättre. Mig stör dom inte faktiskt. Okej, vissa dagar kan jag tycka det är piss att jag aldrig kommer se ut som jag gjorde förut. Men jag kommer ju ha tatueringar överallt sen, :P hehe! 
Vill ha pengar så jag kan fixa klart den tatueringen som inte e klar.. :( Måste fixa det snart!
Puss på er allihopa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar