onsdag 14 januari 2009

Nergång

Asså jag gick upp 20 kilo när jag var gravid, nu har jag bara tre kvar. Tycker jag är jävligt duktig om jag ska vara ärlig. För det ända jag har gjort är att sitta ner i soffan och äta. Haha.
Sista tre veckorna i min grviditet så gick jag upp som mest tycker jag. Pang från 13 kilo till 20 på en gång :D hehe!

Idag blire pommes och köttbullar :D GÖttans!!!

Sen är jag less för jag beställde en tröja som det var rea på, sen nu så har den tagit slut i lager så jag får den inte :S Men igår fick jag en tröja som jag tittade på förut av Peppe när han kom hem från jobbet :D Så jäkla snygg.
 Ska se om jag får in en bild på den sen. Jag är så kär i den!

3 kommentarer:

  1. haha tack =) han har sina ljusa stunder o visar ett leende, haha =)

    Det där med kilona efter graviditet, usch! men jag gick upp n13 kg totalt när jag var gravid.. o gick ner 20 kg totalt efteråt, rätt fort oxå, hahaha, och jag gjorde som du. inte ett skit typ =p

    SvaraRadera
  2. fan va duktig du är gumman :) känn dig stolt...

    SvaraRadera
  3. hahaha ja du allvarligt tänkte jag också ;-P

    SvaraRadera