måndag 5 januari 2009

-

Idag vart vi bjudna på middag hemma hos mamma, kyckling wok. Super gott!
Ibland är det väldigt skönt att slippa laga mat.

Jag har faktiskt varit duktig idag, har grundstädat typ halva köket. Det tar en stund att plocka bort allt och torka rent. Loke satt och tittade på men till slut tyckte han det vart tråkigt :) får ta resten i morgon och då är Peppe hemma så jag lär hinna med allt.
Håller även på att plocka ner julgranen. :D just nu är det bara några träpinnar utan barr kvar :D hehe. Vi glömde fylla den med vatten. Men det är skönt att städa ut julen :)

snart fyller jag och peppe  år :D undra vad vi ska hitta på då. Vi fyller ju år samma dag. 
Jag har iaf kommit på vad jag ska köpa till Peps i julklapp :D Han kommer bli super glad :D
Fan nu börjar jag känna mig gammal. Har redan gift mig och skaffat barn och jag har inte ens fyllt 21 :/ Trodde faktiskt aldrig jag skulle göra allt så snabbt. Men jag skulle absolut inte byta bort det här emot någonting alls. Jag kan inte vara lyckligare än vad jag är nu.

2 kommentarer:

  1. Haha shit va coolt att ni fyller samma dag :)

    SvaraRadera
  2. jäklars va duktig du är baby :)

    SvaraRadera