lördag 10 januari 2009

Besviken

Igår fick jag reda på en sak som gjorde mig så jävla besviken, så himla besviken på dig. 
Du säger att du tänkte på hur det gick för mig och allt som hände mig, men när du gör såhär så bevisar du inte det ett skit. Jag har inga ord, jag vet inte vad jag ska säga. Förutom att det är det dummaste du har gjort i hela ditt liv. Allt annat är bättre än det här!

Igår hände det inte så mycket, jag va hemma och tog det lugnt. Loke va skit grinig hela dagen, vet inte riktigt va det berodde på. Han hade väl en dålig dag bara, hehe! 
Sen på kvällen så kom syrran hit och sov över. Vi hade tvätt tid så nu äntligen är all tvätt tvättad. :) Lite rena kläder satt inte fel :P
Jag färgade håret, Black! Men det är ju snart brunt igen. Det bara tvättas ur på mig. 
Jag hade tänkt låta mitt hår växa ut men det ser så konstigt ut när hälften av håret är mörkt och sn hälften ljust, så jag färgade det svart. För enkelhetens skull.
Det är så himla slitet fortfarande så jag måste ta det lugnt med hårfärgningen :P

Idag ska jag till Cicci och dricka lite vin med ett par tjejer. Så Peppe ska ha Loke själv ett par timmar, bli väl inte så länge såhär första gången.
Det ska bli trevligt iaf. 

2 kommentarer:

  1. vilken fin liten pojke du har! och ett fint namn har du valt också, kikade förbi så jag tänkte lämna ett fotspår, ha det bra! mvh jenny, mamma till Loke och Tor.

    SvaraRadera
  2. jag födde mina pojkar vaginalt, tor kom först med huvudet före som vanligt, men loke kom med fötterna först, det var lite läskigt, men allt gick bra! :) /jenny

    SvaraRadera