måndag 19 januari 2009

Har tråkigt, så här hittade jag en lista man kan svara på! :)

Namn: Amanda Gabriella Ericsson, innan jag gifte mig hette jag Wilmi i efternamn!
Smeknamn: Peppe kallar mig bumbi :) fråga mig inte varför :/
Piercingar: Ja i tungan :)
Tatueringar: Ja ett par st!
Längd: 156 cm
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: Svart just nu, guldblond är min riktiga hårfärg :)
Är du kär i någon: Ja Peppe <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland 
Tänker du på självmord: Aldrig!
Tycker andra att du är attraktiv: Jag vet inte och det är inget jag riktigt bryr mig om längre!
Dricker du: Ja ibland :) Blir lite annorlunda när man har barn. 
Använder du droger: Nej!
Röker du: Ja!
Vilket shampoo använder du: Herbal såklart!
Vilken parfym använder du: Deo nu, för man ska inte ha parfym när man har barn, annars Jadore-Dior
Vad är du rädd för: Att förlora dom jag älskar!
Gillar du att tvätta: Ja, det är ganska skönt faktiskt. Men det beror väl på tillfälle :)


Din första:

Operation: Ljumskbråck när jag va ett par månader..
Första piercingen: Tungan
Första priset: Jag vet faktiskt inte :)
Första sporten du började med: Minifunkarna när jag va liten, sen gymnastiken.
Första husdjuret: En svart perser katt som hette coco
Första semestern: Grekland!
Första konserten: Vet inte..
Första förhållande: Kalle


Just nu:

Äter du: Nää
Dricker du: Nää
Ska du: Plocka undan i köket och fixa inför i morgon
Lyssnar du på: Tvn 
Väntar du på: Loke ska vakna och ha käk innan han somnar för natten
Tittar du på: Datan
Har på du på dig: Svarta yogabyxor och rosa linne..


Din framtid:

Barn: Loke, sen kanske det blir max en till om 5-6 år
Giftemål: Jag är redan gift :)
Karriär: Ska plugga socionom


Har du någonsin:

Kysst en främling: Ja
Tappat bort glasögon/linser: -?
Brutit ett ben: nää
Rymt hemifrån: Ja
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: Ja


Senaste:

Film du hyrde: Hyr inte film.
Film du köpte: Vet itne
Film du såg: Amusment
Låten du lyssnade på: Pantera Im broken
Låten du hade på hjärnan: ?
Låten du laddade ner: ?
Personen du ringde: Peppe
Tv program du tittade på: 2 and a half men
Personen du tänkte på: Nathalie


För eller emot:

Långdistansförhållanden: emot
Utnyttja någon: vet inte
Självmord: Emot
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot!!!!!!!!
Förhållanden: För helt klart :)


Favorit:

Mat: Hemmalagat.. typ kött och kyftpotatis
Låt: massa
Sak att göra: Mysa med Loke och Peppe
Dryck: cola
Bil: Hummer :)


Har du nånsin:

Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Ja
Skurit dig själv: Ja men jag förstod inte njutningen i det
Genomgått en allvarlig operation: Skulle väl vara ljumskbråcket då


Antal:

Gånger du varit kär: Tredje gången jilt
Gånger ditt hjärta brustit: En gång
Hjärtan brustit på grund av dej: Två kanske
Personer från grundskolan du har kontakt med: Två nära
Ärr du har på kroppen: två


Senaste:

Tidning du läste: sweden rock
Personen du fick mail av: Nathalie
Personen du fick brev av: Försäkringskassan
Personen du fick sms av: Peppe
Saken du köpte: Mat


Övrigt:

Vad har du gjort idag: Ingenting. tvättat och städat
Var det kul: Jo då
Hur tidigt stiger du upp: Beror på Loke
Gillar du att slåss: Nää 
Vad ska du göra ikväll: Kolla på tv och mysa med mina karlar
Är du seriös: Nej inte alls
Var har du ont: Ryggen
Använder du hårspray: Ja då
Kan du stå på händer: Japp :!


Favorit

Serie: 2 and a half men och one three hill
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan
Salt eller socker:Båda
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Jätte :D
Var du glad igår: Japp :D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Japp, jobbar där själv
Stockholm är: Bästa staden som finns :D
Kan du sjunga: Ja men sen hur bra det låter är ju en annan sak
Mer värt än guld: Loke
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska bli skoj: Sweden rock kryssingen 2-3 april och Trysil och åka bräda v 9
Ska inte bli skoj: Vet inte
Sparar till: Jag sparar med vet inte till vad :) det visar sig

2 kommentarer:

  1. tack för att du tänker på mig *värmer*

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jo jag undrar bara, vad socionom är igentligen, vad gör man?
    Har länge undrat de nu hehe.

    SvaraRadera