söndag 11 januari 2009

Kvällen igår.

Jag lämnade min plutt själv med Peppe från sju till tolv. Usch det var hemskt i början, skickade sms på sms och frågade hur det gick. Men det gick bra, han sov typ hela kvällen och var jätte duktig så nu är jag stolt över både Peppe och Loke.

Jag hade asroligt, va hemma hos Cicci men Jullan och Steph. Vi satt och drack vin och snackade och tittade på körslaget, en gammal lärare till oss är tydligen med där, men ingen av oss kände igen honom, haha :S Aja!
Det va så himla roligt att få komma ut lite, snacka lite med kompisar och bara vara JAG och inte mamma. Missförstå mig inte, jag älskar att vara mamma. Men man måste behålla sin egen individ och göra vuxensaker ibland.
Jag hade super roligt iaf :D
Tack Cicci för en underbar kväll.. I love U! <3

Nee nu måste jag käka nått och pumpa ur tuttarna, har väldens stocking.. :/ 

1 kommentar:

  1. Love you to gumms! De va skitkul igår :D puss

    SvaraRadera