onsdag 21 januari 2009

Svårt att sova.

Vet inte vad det är med mig, jag brukar vara skit trött vid den här tiden. 
Peppe sover, Loke sover men jag är pigg, eller egentligen är jag inte pigg, men jag kan inte sova. Bara vrider och vänder mig, snart vaknar väl Loke och ska ha käk också, slår vad om att jag kommer vara dö trött då.
Fan vad  jag längtar till Sweden rock, ska bli så jävla roligt. :D Satt precis och tänkte på vad man ska ha på sig, aa typiskt mig, det är bara 2 månader kvar, suck! vadå va ute i tid. :P Börjar väl bli gammal, jag planerar ju mitt liv. Det är skit tråkigt, hatar att planera. Vill ta dagen som den kommer, men ikke. Här ska det planeras och skrivas matlistor, tvättas och godnatt tider. Fan vad jag känner mig gammal, vill inte bli vuxen. Men samtidigt så vill jag det, det är så underbart med Loke och se han växa. Men måste man vara vuxen för att man har barn, visst man måste ta ansvar och så, men hallå jag har typ klarat mig själv sen jag va 15 eller nått.. Ansvar, det vet jag vad det är och jag tar mitt ansvar vad det gäller Loke och sånt som är viktigt. Men vuxen och ansvar, det är inte samma sak. Inte enligt mig iaf.
Jag ska alltid ha mitt barnasinne kvar :D och det kommer nog Loke tycka är skit roligt!
Eh, fan vad jag svamlar :P nu går jag och lägger mig!!! Peace*

1 kommentar:

  1. tjäääna snygging..
    Fan jag hatar när man inte kan slagga!!
    själv så stoppa jag i mig massa järntabletter för fort igår så jag mådde så jävla illa...
    Sen blir man väckt av att mini sparkar som fan där inne i sitt lilla bo!! Fan jag vill också på sweden rock men då lär jag knappt kunna gå eller hoppa.. min unge ligger ju så långt bak så min rygg är helt paj :'(
    men va sägs om att ses nästa onsdag??

    SvaraRadera