lördag 31 januari 2009

Bergsjö

Vi anlände till Bergsjö igår kväll vid halv sju. Vi käkade lite middag hemma hos Peppes mamma som hade lagat fläskfile och potatisgratäng, det va ju inte helt fel :D
Sen lekte vi med Loke som låg på golvet och sprattla för fullt.
Vi åkte upp till Fiskvik och hälsade på Peppes pappa som tog Lokis en liten stund för vi åkte SKOTER!!! :D Riktigt roligt.. vi ska åkte mer idag. Men först ska vi in till Hudiksvall en sväng och sälja Peppes högtalare. 

Igår åt inte Loke nästan någonting. Han åt på morgonen vid nio sen åt han två min vid tolv. Sen käkade han inte förrän halv elva på kvällen, :S vart lite nervös där. Han måste ju äta?! 
Men han har käkat nu på morgonen också så det är ingen fara.
Undra om det är nappen som gör så att han inte äter? Men det kan det väl inte vara?
För han suger på den där nappen hela tiden och tar man ur den och försöker byta till tutte börjar han bara skrika och blir jätte sur.

Han satt i bilen hela vägen upp igår och sög på sin napp och tittade på mig när jag satt och sjöng. Gnällde inte och sov inte så mycket :) Så duktig lilleman !

Nu ska jag göra mig i ordning och byta på Loke och fixa på han lite kläder. Göra lite frulle och dra oss mot stan.

Overallen som Lokis fick av sin mormor är så himla bra, varm och skön! och igår i bilen så hade Loke den i knät och satt och höll i den med ena handen hela tiden och tittade på stjärnorna.

Bye bye :D

1 kommentar: