söndag 8 mars 2009

Visst är han lik..



Visst är Loke lik mig när jag va liten. Loke i grönt och jag i gult :D

Det blir en mys söndag idag, sitter och tittar på Yes man. Loke ligger på golvet och snackar.
Var hos Peppes syrra igår och käkade middag och spelade BUZZ, fattar inte hur Max som är 7 år kan vinna. Vi som lixom försöker svara på frågorna rätt men misslyckas. Han som bara gissar svarar rätt och vinner hela skiten. Haha, sötunge!

Sen åkte vi hem och spelade Left 4 dead hela natten, så himla roligt. 
Sen gick vi och la oss och Peppe somnade på 2 minuter tror jag, jag tittade på en film på tv och hade lite svårt att somna. Men till slut så. 
Loke vaknade 7 i morse och ville ha mat, så då fick han det och vi låg och myste i sängen och Loke låg och sparkade på Peppe samtidigt som han sög på min arm, så himla go.

/ Mandie

1 kommentar: