torsdag 26 mars 2009

Fråga Olle har varit lärare.

Usch vad jag hade svårt att somna igår kväll, var det fullmåne? Brukar ha svårt att sova då.
Visste ni att jag va dödsrädd för Månen när jag va liten, såg jag den i ett fönster så bara skrek jag. Vet faktiskt inte varför det var så, men skit rädd för månen var jag.
Såg fråga Olle igår kväll, det är min mammas gamla lärare. Vet inte vilket ämne hon hade honom i. När dom skulle ha klassresa så var han med och innan dom åkte så sa han att den som dricker någonting skickar jag hem på en gång med helikopter.
Och såklart var det några som drack och Olle höll sitt ord och skickade hem dom med helikopter och skickade räkningen till deras föräldrar. Hihi!!

Sitter för tillfället och tittar på vakna med the voice.
Ska gå upp och göra lite kaffe för Loke har precis somnat igen, han har legat bredvid mig och lekt med sina gosedjur och jag har sovit lite halvt.


/Mandie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar