måndag 16 mars 2009

Kvällmys.



Loke har fått mat och sen på med momasen, sen bums i säng. Slocknade som ett ljus på 3 sekunder. Han är så underbar min son så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Han är så snäll, alltid glad och en riktig mys bebis. Länge sen han somnade på mitt bröst. Men det gör han ganska ofta nu mera. Det är så underbart att ha en bebis på brösten och ligga och snosa på huvudet som luktar så goooottttt... Bebis lukt är så underbart.
Jag verkligen älskar min son, han kunde inte ha blivit mer prefekt. Så himla söt, världens sötaste kille alltså!

Sitter och tittar på 2 and a half men nu, sen ska vi spela vidare, jävla spel nörd jag är då. Men jag verkligen älskar läskiga tv spel.

Ha en underbar fortsatt kväll allihopa!

/Mandie

1 kommentar:

  1. Gabriel har oxå börjat somna på börstet nuförtiden, fan bland d bästa som finns :D konstigt det där när dom får för sig att börja med det igen, borde ju nästan vara lättast för dom att somna där när dom är lite mindre :D

    SvaraRadera