måndag 2 mars 2009

Ändring i rutinerna

Undra om Loke har ändrat sina rutiner helt? 
Han vaknar vid 5 och sen är han vaken, han har inte sovit någoting sen Peppe gick till jobbet alltså kvart över fem. Så jag är fan skit trött, hoppas han somnar snart så jag får vila en stund till.
Han är en riktig rockstar med nya kläder idag :)

Vi tackar ja till lägenheten, sen kommer hon mäklarn att åka bort i tre veckor så vi kommer inte hinna skriva kontarkt innan. Det är bra för om vi ändrar oss så kan vi säga nej sen.
Det är inflyttning första april men vi ska försöka förhandla så att det blir första maj. Det är jätte mycket som ska göras, tapetseras om och läggAS nytt golv.
Det som va jävligt nice var att det va svart kakel i badrummet :D ME LIKE!

Nej nu ska jag käka frulle.
Puss!

3 kommentarer:

  1. FAAAAAAN va niiice baby :) gött o stå som nr 1 också :D nej nu ska jag dra på mig kläder o gå o lämna terroristen på dagis. sen vidare ner till Barnmorskan.. puss

    SvaraRadera
  2. Gud, det är så snyggt med svart kakel!! Ville jag ha i vår nya lya, men näää det skulle va så naturligt som möjligt bla bla blaa :P

    Hoppas det blir bra för er :) själv hatar jag att flytta! Men det kanske e för jag har en så jädra LAT karl som inte gör ngt:P hahaha

    SvaraRadera
  3. ook knasig tant... ja håller tummarna... puss

    SvaraRadera