söndag 1 mars 2009

Utmanad av Petra :)

När fick du reda på att du var gravid ? : I mars 2007 tror jag.

Blev det en chock? Nej inte alls!

 Hur gammal var du ? Jag var 20 år.

Hade du mycket halsbränna/sura uppstötningar? Nej bara någon enstaka gång.
 
Spydde du mycket? Ja i början spydde jag så fort jag rörde mig, men det gick över efter vecka 11 tror jag.

Hade du mycket foglossning?! Ja tyvärr, hade velat jobba hela tiden ut. Men dom sista två veckorna var outhärdliga.

Ditt SF mått som störst? Jag vet faktiskt inte.

 Har du fått brisstningar? Ja hela magen, men fan vad det ser bra ut efter 3 månader :D

Trodde du att det var en pojke eller en flicka? Jag trodde det var en tjej i början men jag tog reda på det på UL, och det va en stor pojke.

Vad hoppades du på? Att det skulle vara friskt.

Gick du över tiden ?  Ja 6 dagar.

Hur var förlossningen? Hemskt. 32 hours of pain. Jag hade sån himla otur med allt. Usch, jag har fortfarande inte glömt. Men det var värt det.

 Blev du sydd? Ja men det va bara nått stygn på insidan.

Dragen med sug klocka?  Ja, tack och lov för den. Annars hade han inte kommit ut.

Hur många var med inn på förlossningen? Jag vet inte Massa människor, vart ju kris efter att han kommit ut. Peppe var iaf där och satt bredvid mig.

Hade du någon nära dig? Peppe

Vilken BB födde du på? Huddinge Sjukhus, Stockholm. Världens bästa förlossningsavdelning.

Hur stor var bebisen? Stor 4380 gram och 52 cm.

Vad fick den heta? Per Loke Ericsson

 Var allting värt de? Ja helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar