torsdag 19 mars 2009

Fixat och donat.



Det känns som det har varit full rulle här idag. 
Packat lite mer inför flytten, allt i förrådet är ner packat. Sen har jag städat, Loke har varit lite gnällig, vet inte vad det har varit faktiskt. Men så är det.
Sen har vi varit och pantat alla flaskor, fan bara det tog hälften av utrymmet i förrådet. Sen handlade vi lite grann och sen åkte vi hem, klockan var då halv sju. Så det va bara att ställa sig och laga mat, vart hamburgare idag, gött som satan. Testa att ha Hickory sås på, det är så himla gott. Sen gjorde jag morotspuré till Lokis, det tyckte han bättre om än potatismos, så ska köra på det ett par dagar.
Asså vart är min mobil?!!!? den måste vara hemma, hade den ju igår? :/ Hittar den väl snart.
Det värsta är att den måste vara på ljudlös.. :/ Hm! 

Nu blir det fixa lite mer och sen sova. Är så jävla trött!!!

/Mandie

2 kommentarer:

  1. Hur ofta ger du han sån där annan mat? Äter han fortfarande ersättning? Men det gör han väl..? :P är lite nyfiken för jag tänkte oxå börja ge gabriel lite annan mat när han blir 4 månader.. vet bara inte vad jag vågar ge han :D hehe

    SvaraRadera
  2. Okej, men då vet jag lite iaf :)
    ska se vad han tkr om mat ^^ hihi.
    Tack :)

    SvaraRadera