fredag 13 mars 2009

Min underbara arbetskamrater

vaknade 8.30 i morse, Loke ville inte sova längre men jag var pigg och utvilad.
Gick upp och bakade en sockerkaka, pratade med min farbror i en timme ungefär och sen letade jag efter mina hemnycklar i 20 minuter under vardagsrums bordet låg dom(hur hade dom hamnat där?) Sen bar det iväg till jobbet, så underbart att träffa dom saknar dom, trivdes så himla bra där.. :D
Fikade nybakad sockerkaka och kaffe och tjattrade lite.

Sen gick vi hem och nu ligger Loke på golvet och myser med bajen kaninen :) eller rättare sagt hånglar med den. Måste tvätta hans leksaker dom är hårda av allt dräggel.

Ska gå iväg och hämta ut ett paket från Go Boken sen, orkar inte göra det just nu faktiskt!

Peppe ska iväg ikväll på GH kväll med jobbet, så jag och Loke ska ha myskväll.

/Mandie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar