tisdag 3 mars 2009

Loke somnade precis, på mitt bröst. Han har inte legat så på jätte länge så jag vart så himla glad att han vill ligga där och snusa på mig. 
Vi käkade kött, potatis och jätte god sallad med fetaost idag, det satt inte helt fel kan jag lova.
Sen har det inte hänt så mycket. 
Peppe var och lämnade inkomstuppgifter till dom som vi kanske ska hyra lägenhet av, så nu ska dom bara ringa och kolla med den hyresvärden som vi har nu så att vi har skött oss under den tiden som vi bott här och det är ju inte problem, vi har alltid betalat hyran och inte fått några klagomål. Sen är det nog grönt att vi får flytta in 1 april redan, gick inte att ordna så att vi fick flytta in senare tyvär. Lite kort varsel, men men så är det.

Nu sitter jag och tittar på det tragiska Programmet den rätte för rosing, fy fan vad patetiskt. Men aja, hon blir ju kände för att se ut som hon va gjord av plast och vara allmänt dum bara.
Har aldrig gillat henne, varför tittar jag ens?!

Natti!

1 kommentar:

  1. Hahahaha sugproppen rosing.. tragiska människor.. Älskar den kommentaren som en kille säger om henne.. hon verkar smart, HAHAH vart då nånstans??

    SvaraRadera