tisdag 10 mars 2009

Usch och blä

Försöker vara nyttig, så jag tänkte att jag skulle äta havregrynsgröt till frukost. Usch jag blir lika förvånad varje gång för det är så äckligt. Men jag fick i mig halva skålen iaf, usch jag tror jag håller mig till mina knäckemackor i fortsättningen. Jag har visserligen gått ner 20 kilo sen förlossningen men jag vill få bort det sista också och trimma kroppen lite grann.

När fick ni tillbaka eran mens efter förlossningen? Den borde väl komma tillbaka efter att man slutat amma?

/Mandie

1 kommentar:

  1. Naah jag tror inte jag fått tillbaka min mens helt än? Och det var väl lite mer än 2 månader sen jag slutade amma. Sen käkar jag sånna här minipiller ist för p piller (skaffade dom när jag ammade fortfarande) så d kan ha ngt med det att göra iofs :D men har fått höra att endel inte har mens på ngt år efter att dom fått barn :P

    SvaraRadera