fredag 20 mars 2009

Mötley Crue

Håller ju på och läser Mötley Crues sjävlbiografi. Igår kväll kunde jag inte lägga ner boken, har inte så mycket kvar nu. tycker alla ska läsa den, den är underhållande från början till slut. 
Men just igår läste jag  om när Vince Neils dotter fick cancer och dog, fy fan vad hemskt det var. :( Hon var bara 4 år och hade det fina namnet Skylar. Det gör ont i mitt hjärta när man läser om sorgen hos en förälder som har haft ett barn som gått bort. 

Sen drömde jag sjuka drömmar efter det.

Ska läsa klart den och sen ge mig på Om jag kunde drömma, sen blir det som andra 3 följande böckerna.
Ni som inte vet så är det böckerna som Twilight filmen är baserad på. Böckerna är ju alltid bättre så jag tänkte jag skulle läsa dom. 
Jag är en bokfantast när jag hittar böcker som är bra. Läser mest verklighets baserade böcker, självbiografier och lite Fantasy. Böcker är bra!!!

Nu blir det mat till Loke och frukost till mig!

/Mandie

1 kommentar: