tisdag 10 mars 2009

Killed By a Train


I helgen ska vi åka till Hudiksvall igen, fråga mig inte varför. Har egentligen inte större lust att åka dit om jag ska vara allvarlig. Men det får väl bli så.
Hade hellre varit hemma och åkt hem till Cicci på tjejmiddag och melodifestivalen, det hade varit roligast. Men vi får väl åka till Hudiksvall då.

Satt precis och tittade på långköraren Våra bästa år, fan vad jag hatar att jag tittar på den. Man blir lika irriterad varje gång för den kommer ju ingenstans. Men man blir lixom fast ändå.

Sen vaknade Loke, han har sovit en och en halv timme. Ganska ovanligt och jag saknar han så när han sover. Vill ju ligga och busa med honom ju.
Me nu är han vaken och nu ska vi mysa och leka lite, min älskade son och jag.


2 kommentarer:

  1. Ja de hade varit kul om du hade kunnat komma! :( men vi får väl hitta på nått roligt nån annan dag. Juste camilla holmlund du vet? Och annika från våran gamla klass ska också på sweden rock kryssningen :) Längtar dit! Ska bli askul! pusss

    SvaraRadera
  2. åååååååååååh jag älskar den låten!!! Hoppas allt e bra med dig och lillprinsen! PUSSAR OCH KRAMAR

    SvaraRadera