onsdag 11 mars 2009

Packar

Loke ligger på golvet och tuggar på en köksslev, så söt. Grymtar som en liten gris, jag springer runt och packar lite grann och Loke tycker det är jätte roligt när jag slår in sånt som är ömtåligt i tidningspapper då skrattar han.
Ska snart göra lite käk till Lilleman och sen ska jag packa vidare.
Han fick för sig att vakna tidigt i morse, redan klockan 6. Det brukar han inte göra, men vi låg kvar och mös i sängen och sen somnade han igen efter någon timme eller så.

Idag kommer Emelie hit och hälsar på och vi ska tvätta.

Funderar fortfarande på om jag verkligen orkar åka till Hudiksvall i helgen, men det kan ju vara lite roligt att åka skoter och så. Men jag vet inte än.

/Mandie

1 kommentar:

  1. Skoter is the shiiiiiiiiiiiiiit! :D:D PuSSS

    SvaraRadera