onsdag 4 mars 2009

Är det ett ålderstecken?! :/

Jag har kommit på mig själv med att sitta och titta på nyhetsmorgon på 4:an, typ varje dag när jag går upp. Är det ett ålderstecken?! Börjar jag verkligen bli gammal nu eller är det för att det bara är tv-shop på alla andra kanaler!
Allvarligt jag känner mig som dubbelt så gammal än vad jag är.

Men jag tycker om att se vad som händer i världen.
Usch nu har en läkare på Astrid Lindgrens barnsjukhus blivit häktad för att ha dödat en liten flicka, undra om det är sant eller vad som egentligen hände?

2 kommentarer:

  1. Hahahaha då är jag också gammal isånafall.. finns ju inget annat på tv på morgonen tyvärr :(
    ja du man vet aldrig med läkare.. jag tror på de.. men de är ju inte första gången något händer på de där sjukhuset.. va ju en manlig läkare som antasta små barn där förut... vidrigt men sån är sanningen i dagens samhälle

    SvaraRadera
  2. Grattis gumman :D fan va niiice

    SvaraRadera