lördag 21 mars 2009

Trevligt igår.



Igår var vi i skärholmen och handlade lite kläder till Lokis jag köpte världens snyggaste vårjacka till honom, en skinnjacka. Jag hade 50% rabatt på ett valfritt babyplagg så skinnjackan kostade typ 134 kronor, jävligt billigt. Sen köpte jag ett par byxor, en långärmade body och en kortärmad. Sen en KIZZ body :P Han växer ur alla kläder asså, måste fylla på lagret.

Sen på kvällen så lagade vi god mat, fläskotletter, potatis med morot i ugn, sen halloumi stekt i olivolja med timjan, bea sås och Hickory. Så grymt gott!
André gjorde oss sällskap vid middagen och sen kom Emelie hit, vi satt och drack och spelade poker, jag förlora. :D Gick inte alls nå bra igår. 

Sen åkte Emelie hem vid tre och då gick jag och la mig, André och Peppe spelade tv spel.

Idag blir det packa och städa, fotografen som ska fota lägenheten kommer på måndag. Så vi ska ha allt klart här. Snart flyttar vi ju för tusan. :D

/Mandie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar