fredag 12 december 2008

Zombie Master

Asså, den här natten va värre än vad någon annan natt har varit.. Fy vad lillen har skrikit, plus att jag hade lite feber igen. Stackars liten, jag ska testa det där med citron saken som Nathalie sa, ska bara handla det först! :D Hoppas det blir bättre!!

Jag är iaf the master och zombie idag.

Lillasyrran kommer hit idag och ska vara här när mamma och stefan åker bort på julbord. Fan vad bra då kan Peppe och hon hjälpas åt med Loke så ammar jag honom när det behövs, så kan jag sova lite när han inte behöver käk.

Usch ska ta mig nått att äta medans han sitter så snällt i babsittern.

Jag älskar min son över allt annat, han är underbar ändå!!!

3 kommentarer:

  1. 2-3 droppar av citron flaskan och hälften vatten.. hoppas de funkar på eran lilla kille... styrke kramar till er... pöss

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA de är RÄTT.. allt för att man själv ska må bättre.. ego eller vad ska man kalla sig själv... tycker bäst om att kalla mig själv för Nattis hahaha... Älskar dig

    SvaraRadera
  3. Fy Fan va gott de kommer lukta sen.. kommer lukta alkis på dom man pissar på :P PÖSS

    SvaraRadera