lördag 27 december 2008

Deprimerande

Igår va vi in till Hudiksvall en sväng och hälsade på Stefan och Marcus på stormyra. Träffade Sara också och fick se Theo som är 9 månader, shit blir dom så stora :D har lite svårt att tänka mig Loke så stor.
Sen åkte vi hem och käkade och gick och la oss, jag slockande direkt.
Loke har varit kinkig hela natten.

Jag har en sån konstig känsla i kroppen när jag är här uppe, jag mår dåligt och får hemska minnen i kroppen. Jag får nästan panikångest, jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta.
Vi har gjort och haft så himla roigt här uppe tillsammans men allt gick ju åt helvete i slutet och när man hälsar på här så märker man verkligen att det inte finns någonting att hämta, ingeting.
Ingen har växt upp och livet lever vidare precis som det gjorde när vi flyttade, människorna är lika dana. Festa onsdag, fredag lördag och dagarna imellan oxå om det inte finns något att göra, som det v'ldigt sällan finns. Usch jag vill inte ens tänka på vart jag hade varit idag om jag inte flyttat här ifrån.
Alla vänner som man hade här märker man ju vad det är för folk.
Usch jag får sån hemlängtan, vill hem nuuuu!!!

Älskar min Peppe så mycket, vill inte tänka hur det skulle ha varit utan honom. Usch!
Deppig jag känner mig. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar