måndag 15 december 2008

Om mig och Peppe x)

Vad heter ni? Amanda och Per-Anders
Hur träffades ni? Oj, någon fest första gången, men sen på internet började vi snacka med varandra.
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år och 8 månader <3>Är ni förlovade? Det kan man säga, till och med gifta sen 11/8-07
Bor ni ihop? Japp!
Har ni barn? Ja våran son Loke som föddes 08.11.18
Har båda körkort? Japp :)
Isåfall, vem kör bäst? Jag kör bäst, även vad Peppe säger :D
Kommer du ihåg er första kyss? Ja hemma hos Teddy :D
Vem sa "Jag älskar dig" först? Peppe :D
Vem är äldst? Peppe är exakt ett år äldre, vi fyller år samma dag. :)
Vilka stjärntecken är ni? Vi är vattumän.
Vem fyller först på året? Båda :D
Vem är längst? Oj Peppe det är stor skillnad på oss, jag är 156 och Peppe 190 :D
Vem sjunger bäst? Helt klart jag, inte för att jag sjunger bra men har ni hört Peppe :D
Håller ni i handen på stan? Självklart!
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej!
Vad har ni gemensamt? Allt!
Blev du kär i första ögonkastet? Hehe Japp :D eller min tanke var, han ska jag sätta på ikväll :P
Har ni någon speciell låt? Styles and Breeze- You´r my angel.
Har ni några "fri kort"? Gah, det beror på vad som menas med fri kort?!
Har ni stora framtidsplaner? Oja :D
Har ni gråtit i varandras armar? Mm :)
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, vi har inte hunnit det. Ska till Paris i sommar dock!
Vilket är ert bästa minne? Dagen vi träffades, gifte oss och när Loke föddes.
Vem lagar bäst mat? That´s me :D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Hånglar skiten ur varandra :D
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Självklart!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej inte alls!
Blir du lätt svartsjuk? Ja det händer, men mer förut än nu!
Brukar ni bråka? Jämt, vi lever för att jävlas med varandra! :D
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer :)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Det säger jag inte :P
Vad använder ni för preventivmedel? Det har vi aldrig gjort :)
Brukar nån av er prata i sömnen? Båda, vi kan till och med konversera med varandra :D haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar