torsdag 11 december 2008

Need to sleep!

Jag känner mig som en zombie, har typ inte sovit någonting i natt.
Loke har bara skrikit och skrikit. Så himla jobbigt, för jag vet inte vad jag ska göra när jag har testat allt ?! Usch tycker så synd om han!

Nu ligger han och sover i soffan, men jag hör att han är på väg att vakna. 
Han kommer inte riktigt till ro.

Det har snöat massor i natt men det är plusgrader så det har typ smält, men lite är kvar ! :D
Längtar tills det kommer mer snö.

När vi åker upp till Hudiksvall runt jul så ska vi passa på att åka lite skoter tycker jag.
Tänk att det är mindre än 2 veckor kvar till jul, det här året har gått så himla fort.
Har hunnit göra så mycket och mitt liv har tagit vändning och ändrats så himla mycket. 

Älskar dig Peppe jag lever för dig och våran Loke <3

1 kommentar:

  1. gumman har du provat de där me citron grejen jag sa åt dig??? stackarn inte kul o skrika jöö... love ya sweet zombie

    SvaraRadera