fredag 19 december 2008

Fredag :)

Har ont i huvudet, har hellre ont i magen. Jag hatar verkligen att ha ont i huvudet.

Satt precis och betalade räkningar, fy vad tråkigt det är att se pengarna försvinna.
Men det måste ju göras, har lite kvar iaf.
Föräldrapenningen krånglar fortfarande så jag har inte fått den, hoppas det ordnar sig snart. Man har ju räkningar och sånt så man e ju beroende av pengar. JAG HATAR PENGAR!!!!

Idag ska vi till Peppes mormor och morfar och äta smörgåstårta, Peppes bror med familj kommer er från Sundsvall också och hälsar på. :)

Nu ska jag vila mitt vackra huvud en stund!!!

1 kommentar:

  1. usch stackare har du ont i huvudet...själv har ja molvärk i magen!!! visst är räkningar roliga..not!! hoppas du får de trevligt hos peppes mormor o morfar iaf.. puss

    SvaraRadera