fredag 12 december 2008

How did we get here?

Vi två, dom mest oseriösa människorna som finns. 
Se vart vi har hamnat i livet, jag fattar inte. 
Jag har blivit världens jobbigaste människa som bara vill städa och tvätta hela tiden. Saker som jag förut inte brytt mig ett skit om, jag plockar undan efter mig i köket och lägger mina kläder i tvättkorgen. Helt självmant!

Peppe går till jobbet varje morgon klockan halv sex även fast det ser ut som han ska avlida på vägen ner i hissen. 
Vi två låg i sängen hela dagen förut och sen när klockan var typ 4 så gick vi upp och psykade oss med varandra och andra. I lägenheten i Bergsjö, vi var världens lataste människor, fast Peppe var lite latare, jag satte iaf på badvattnet. 
Vi hittade alltid på sjuka saker som förgyllde våran dag som att köpa en pool och fylla den med varmvatten och sen leka virvelvinden i den, då va Kadde med. Ur flög vi rakt ner i leran. Med massa alkohol i kroppen.
 
Vi gick varandra på nerverna varje dag, vi bråkade hela tiden. Men sen glömde vi alltid bort vad vi bråkade om i slutändan.
Vi slogs med varandra och många saker gick sönder, men alltid i slutändan var det du och jag.
Vi två krigar alltid med varandra vem som e bäst och vem som kan mest. 
Vi är födda samma dag kanske är därför vi är så lika varandra.

Vad jag försöker få fram med det här är att vi som har varit helt annorlunda, hur hamnade vi här?

3 kommentarer:

  1. FAN VA UNDERBARA NI ÄR... NI TVÅ FÖREVIGT!!! jävla underbara människor

    SvaraRadera
  2. det skulle va kul att veta lite mer om er, vad jobbar ni med osv?

    SvaraRadera
  3. Haha, så kände jag mig oxå. Gifte mig oxå som 19åring :)

    SvaraRadera