torsdag 18 december 2008

Allt e gooood!!!

Slapp göra gynundersökning idag, jag behövde bara berätta hur det var.
Usch känner inte för att dom ska stoppa upp nått där nere. 
Mitt järnvärde är bra nu och ligger på 131 så jag slipper dom där jäkla järtabletterna som man bara får ont i magen av :/

Har precis käkat lite varmkorv, den ända korven man får nu för tiden.. haha skoja. :P

Har inhandlat dom där kolikdropparna nu, hoppas dom hjälper så lillen slipper ha ont i magen.
Annars så fick jag tips om att akupunktur skulle vara bra och inte göra ont! :) Kanke är nått att testa i så fall :)


3 kommentarer:

  1. Oh ja :) hur gammal är din lille?

    SvaraRadera
  2. Nemen nu ser jag ju att han är född på min födelsedag :p

    SvaraRadera
  3. fan va gött för dig att du slapp visa hela skönheten.. hahaha de där me att du bara få varmkorv de suger pung svett... men men sånt är livet.. snart är du läkt o då r de bara pang på igen hehehe

    SvaraRadera