tisdag 23 december 2008

Dagen innan julafton

Har varit hos mamma idag också och bakat lussebullar och pepparkakor. :)
Tänk att det är julafton i morgon, det känns verkligen inte så. Det är ju ingen snö, fy vad tråkigt.

Lokes Kolik blir bara värre och värre tycker jag, usch jag vet inte vad jag ska göra. Det är så himla jobbigt, jag är skit trött hela tiden och mår bara dåligt. Ingen kanske ser, men inne i mig så är det någon som skriker. 
Har varit skönt att vara hos mamma för både hon och syrran har hjälpt till med det jag gör själv annars. 
Nätterna är jobbiga, han bara vrider och vänder sig och jag tycker så synd om han.
Jag både ser och känner hur magen drar ihop sig på stackarn :(
Ge MIG kraft.. 

Peppe ska ner och fixa bilen snart och jag ska gå och lägga mig med stackarn snart, han ligger faktiskt och sover just nu. Men vaknar nog snart!


1 kommentar:

  1. vet precis hur du mår gumman.. kevin hade kolik i 4 månader!! de tar ett bra tag innan man kommer på vad man ska göra.. ring sjukvårdsupplyssningen eller BB o fråga vad du ska göra.. ens krafter tar slut efter ett tag... GOD JUL på dig mitt hjärta

    SvaraRadera