torsdag 11 december 2008

50 sanningar

Jag vart utmanad förut att avslöja 50 sanningar om min själv. 
Det är väl ett bra sätt att presentera sig på :) 
sen älskar jag att prata om mig själv haha :D 
ska försöka komma på lite nytt om mig själv, så listan ändras lite och inte blir samma som förra gången :)

1. Jag tycker bättre om vintern än sommaren. 
2. Jag älskar att somna till hårdrock på högsta volym (går inte riktigt längre :( )
3. Jag älskar hello kitty :)
4. När jag va liten va jag skit rädd för månen.
5. Jag älskar min farbror mer än vad jag kan beskriva.
6. Jag är mamma till världens finaste son.
7. Jag gifte mig när jag va 19 år.
8. Jag är kär i kärleken.
9. Jag satt på behandlingshem från jag va 15 tills jag var 18 år.
10. Jag har vaknat och inte vetat vart jag varit eller i vilken stad jag befunnit mig.
11. Jag är beroende av coca cola.
12. Jag har varit tillsammans med en tjej i 4 månader. 
13. Jag har aldrig dragit hem någon från krogen och jag har aldrig haft ett one night stand.
14. Jag har tatueringar jag ångrar.
15. Dom flesta av mina tatueringar har Peppe gjort, dom ångrar jag inte.
16. Peppe går mig på nerverna hela tiden, men jag skulle aldrig kunna leva utan honom.
17. Jag är blond egentligen.
18.  Jag är helt förälskad i Takida och Björn Rosenström.
19. Jag har stulit en bil.
20. Jag anser att tvätta, städa och lägga pussel är terapi.
21. Jag är en jävla bitch.
22. Dom människorna jag älskar skyddar jag med mitt liv.
23. Jag har enligt mig ingen Pappa även om jag pratar med honom någon gång i månaden.
24. Mitt humör är komplicerat.
25. När jag är arg sätter jag på först hårdrock funkar inte det på högsta volym så byter jag till death metal. Brukar bli bra efter 20 min grillande av hjärnan. 
26. Jag hatar sallad, det är kanin mat.
27. Jag är svag för långa killar. 
28. Jag är allergisk mot smink, men använder det ändå. 
29. Efter allt jag har förgiftat min kropp med så skulle jag aldrig kunna vara utan cigaretter. ( Fast var utan i 9 månader då jag var gravid, även fast jag saknade cigaretter varje dag)
30. Hatar folk som försöker betsämma över mig och gör tvärt om bara för att det blir som ett tvång för mig.
31. Jag har grymt jävla självförtroende. 
32. En film som inte innehåller blod och någon som dör är ingen film.
33. Jag och Peppe har klarat alla co-op spel som hittills släppts på x-box 360, utan som som verkat värdelösa. 
34. Jag är mörkrädd.
35. Jag klarar inte av tequila men dricker det ändå :D haha!
36. Jag har massa hemligheter som ingen annan vet.¨
37. Jag älskar lukten av bensin.
38. Jag skrattar åt mina egna skämt.
39. Jag tävlade i gymnastik när jag var liten.
40. Jag är väldigt vig.
41. Jag har haft körkort i över två år.
42. Jag har tagit medicin även fast jag inte behövt det.
43. Jag får ångest attacker när jag är ensam.
44. Jag lever varje dag.
45. Jag väntar fortfarande på svaret på varför kroppen måste sova. Jag önskar att det uppfanns en medicin så man slapp.
46. Det finns människor jag helt allvarligt skulle kunna ha ihjäl om jag träffade dom i en mörk gränd.
47. Jag tvinnar mitt hår mellan fingrarna.
48. Jag skulle vilja vara utbildad tatuerare och piercare. 
49. Jag vill åka till Las Vegas.
50. Jag är ELAK.

3 kommentarer:

  1. 46. Det finns människor jag helt allvarligt skulle kunna ha ihjäl om jag träffade dom i en mörk gränd. HAHAHAHA klockren..

    SvaraRadera
  2. underbart att vara kär i kärleken OCH sin älskling. Det är liksom den ultimata kombinationen!

    SvaraRadera
  3. ser att du snott en del av dom där sanningarna av mig :P / Zabine

    SvaraRadera