måndag 15 december 2008

Scream For me

Loke har ägnat hela kvällen igår och natten åt att skrika, han sov bara någon timme innan han började igen. Usch ge mig styrka. Har fortfarande lågt järnvärde så jag e lite tröttare än vanligt.
Pratade med BVC och vi ska prata mer om han kanske har kolik i morgon, hon tyckte det lät som det. 
För när han skriker så ser det ut som han har kramp och drar ihop benen till magen och sprattlar hej vilt. Tycker så synd om han att han ska ha så ont i magen.

Tyvärr fungerade inte citron på Loke :(

Vi ska få en kolik vagga av Peppes mamma i julklapp, eller en julklapp till Loke.
Så vi ska åka och köpa den idag, för det ända som lugnar ner honom är att vagga honom, så Peppe stod och vaggade honom i Bilbarnstolen igår, men det blir lite tungt.

Hm, man får testa allt.

Nu ska jag äta innan mitt odjur vaknar igen.

1 kommentar:

  1. Träligt som fan det där =(
    Men har ni testat att ge honom Minifom droppar? mot spädbarnkolik? Som man ger han innan varje gång han ska ha mat?

    Jag gav min lillkille det i början för han hade massa gaser o skrek mkt och det hjälpte.

    Tänkte bara ge ett litet tips :)

    Hoppas det går bättre :)

    SvaraRadera