tisdag 16 december 2008

BVC Besök

Idag har jag och lill pluppen varit på BVC och vägt och så, han väger hela 5560 gram, fan snart 6 pannor. Han hade inte tänkt bli lättviktare han inte :P 
Inte konstigt att man får kramp i armen när man måste gå runt och bära på han, lär ju vara bodybuilder efter det här :) haha!

Jag gick ända hemifrån och ner till centrum, fy fan vad det var jobbigt. Har ingen kondition kvar överhuvud taget haha :D Dags att börja träna upp den.
Men det känns fortfarande som någon har haft en boxningsmatch mot mitt underliv.

Ska kolla om jag får på mig mina jeans nu, usch det lär ju inte gå men man kan ju alltid hoppas.
Jag fick i alla fall igen min skinnjacka över magen igår :D Helt överlycklig jag är :D

Jag älskar vintern men jag hatar den ändå, får alla mina utslag och blir så himla torr. Har så jäkla känslig hud!!! Fy fan vad det kliar !

3 kommentarer:

  1. va söt han är eran plutt :D

    SvaraRadera
  2. Hehehe de är ju bra att han väger en hel del ifall han skulle bli sjuk! FAN va duktig du är som gick hela den biten..känn dig stolt hade fan jag varit.. hade nog dött halv vägs också o fått vart stolt i graven istället!! de där med känslig hud är inte skoj för fem öre min kliar också :(

    SvaraRadera
  3. aaaw tack gumman :) detsamma måste ja säga om dig o peppis... fan jag är så jävla nere idag så jag tror ja snart börjar gräva min egen grav

    SvaraRadera