fredag 19 december 2008

Vad är det här?

Nu får det ju ta och komma lite snö, det blir ju ingen riktig jul utan snö juh.. :( 
Jag älskar vintern men om vintrarna ska fortsätta att vara såhär så vet jag inte om jag tycker sommaren är bättre :/ Tur att vi ska åka till Trysil vecka 9 och åka bräda så man får känna på lite riktig vinter. :) Ska bli så roligt :)

Vi va hos Peppes mormor och morfar, det va trevlig. Käkade lite smörgåstårta och fick julklappar :) Sen åkte vi till Peppes farfar och hälsa på, Peppes pappa hade tagit med en julgran till oss från bergsjö, så slipper man stjäla en och så slipper man köpa en, för dom kostar ju en del :)
Så vi ska väl pynta den i morgon kanske, i våran släkt så pyntar man den på julaftons morgon, men jag är så sugen på att göra de imorgon. Måste bara köpa en julgransfot. 

Bara 4 dagar kvar till julafton :D

Nu ska jag mysa med världens underbaraste kille :D Min Peppe <3

Ha en underbar kväll allihopa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar