måndag 13 april 2009

Tvätttid

Idag är vi vakna tidigt Loke och jag.
Har nämligen tvätttid mellan 6 och 10. Det fanns inte en enda tid på en och en halv vecka så jag fick ta den här morgontiden eftersom det var den ända som fanns kvar. Men det är okej, skönt att få allt tvättat.

Igår fixade vi här hemma igen, är fortfarande inte klara. Det verkar aldrig ta slut.
Borrade och satta upp saker på väggarna och gick iväg med skräp.

Vet inte vad vi ska göra resten av dagen. Funderar på att börja läsa män som hatar kvinnor, har haft den boken länge men jag har inte tagit mig tid att läsa den. Tredje boken Ljudet av ditt hjärta har jag läst ut, det tog en dag 450 sidor. Så nu har jag bara en kvar, ska köpa den när lönen kommer. Under tiden får jag roa mig med någon annan bok.

I slutet av månaden är det dags för kryssning igen men Peppes släkt. Peppes mormor och morfar fyller år och dom har bjudit alla på en kryssning med cinderella på valborg, fatta vad det kommer vara party och så kommer vi där och ska ha familjemiddag. 
Kommer säkert bli trevligt. Så Loke ska åka båt för första gången.

Nu ska jag ner i tvättstugan igen :D
/Mandie

2 kommentarer:

  1. vilket område i trångsund bor ni?? gött o slippa all den där jalla jalla skiten.

    ja de är ju inte så lång tid kvar men de känns som en EVIGHET...

    love ya

    SvaraRadera
  2. förstår att du njuter av att slippa dom där chebbab skallarna.
    Har precis kommit hem ifrån mvc gått upp 12kg än så länge :)
    Hjärtljuden ligger nu på 140.
    FAAN va jag längtar tills skiten ploppar ut så man får se va de är för kön.

    Ta hand om dig baby.. puss

    SvaraRadera