onsdag 1 april 2009

En jävla macka!!!!!

I morse vaknade jag klockan 4 och va pigg. Satte mig framför datan en sväng men sen gick jag och la mig och tittade i taket. Lyckades inte somna och sen gick Peppe fem. Jag va vaken men jag höll på att bli lite sömnig och då frågar Peppe om jag kan göra en macka till honom.
Jag svarar: Nej, jag tänker inte serva dig, Jag sa till dig igår kväll att du skulle göra mackor så du hade på morgonen. 
Peppe: Jaha, då säger jag upp mig från jobbet och så slutar du med allt och jag med allt och så ser vi när det blir pannkaka av hela skiten. Pang dörren åker igen.

Sen ringer han klockan 10 och vi båda asgarvar. Det är så typiskt oss, Peppes jävla humör på morgonen är inte att leka med. 
/Mandie

1 kommentar:

  1. hej gumman..allt väl med er? här är de så där..
    hur trivs du i trångan??? bättre än flempan?
    saknar dig otroligt mycke.. älskar dig sweetie..
    puss puss

    SvaraRadera