måndag 27 april 2009

Måndag.



Loke vaknade klockan åtta, men jag va pigg.
Sen va han ute på äventyr, han ska ju självklart bli trummis min lilla rocker.
Han har kommit på en ny stil, han drar sig fram med händerna och fort går det, ska försöka filma honom sen. Han har precis somnat igen efter en frukos med banangröt, han verkligen älskar den. 
Jag hr precis tagit en kaffe i solen på balkongen och nu ska jag sätta mig och sola vidare. Är ju blek som en jag vet inte vad.

GRATTIS till Nattis och Kristian som har fått en liten Nova. <3

/Mandie

1 kommentar:

  1. Nova tänkte jonas och jag oxå på om det skulle bli en flicka, så himla fint namn!

    Hur sover Loke om nätterna?

    sorry om jag frågar massor :D men kul att veta hur det funkar för andra? jag tänkte ge gabriel sån där banangröt till fulle med, men han spottade ut allt, ville verkligen inte ha, så sånt får han någon gång under dagarna ist, hehe, ingen bra frukost tycker han tydligen :P

    SvaraRadera