söndag 19 april 2009

Söndagens aktiviteter.

Vi ska snart dra oss bort till Gullmarsplan och hälsa på Lokes kusiner och faster. Käka lite hamburgare och hämta ett skötbord som man har på badkaret. Vi har fått en mindre badrum nu när vi flyttat men det gör inget. 
Sen har hon packat ihop lite kläder till Lokis. Sen ska jag hämta Ciccis skor och min klänning. :D

Sen ska vi åka på Babyland och köpa ett sele till Loke som han kan ha i vagnen för han är på väg ur den hela tiden. Han ligger ju på mage och klättrar nästan över kanten. Han står just nu på alla fyra också, så det skulle inte förvåna mig om han kryper om en vecka. :D

Sen ska vi åka och byta mina skor, eftersom dom va felsydda. Hoppas dom har min stolek på samma modell, annars så får jag ta ett par andra. 

Sen blir det mys hemma och spela lite tv spel på våran nya 50" are :D Älskar våran nya tv, den är super bra. En ny modell av LGs plasma som inte får några inbränningar. :) Tack Siv! :D

/Mandie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar