lördag 11 april 2009

Äntligen!!!!!!


Internet har äntligen kommit, fy fan vad det har varit tråkigt utan det måste jag säga.
Vi håller på och fixar i lägenheten, massor som ska göras. Det tar sån tid innan man kommer i ordning. Måste åka till IKEA och köpa fler gardinstänger så vi får upp lite gardiner.
Jag har läst om jag kunde drömma och när jag hör din röst, båda böckerna är på typ 450 sidor och jag läste den sista på en och en halv dag. Jag har alltid tyckt om att läsa och när jag verkligen hittar bra böcker så är det underbart. 
Om ni undrar så är det Twilight böckerna, jag vet besatt men jag tyckte verkligen om den filmen och for your information så har jag sett filmen 23 gånger nu. :P haha! 
Längtar till tvåan kommer 20 november.
Ska åka och köpa den tredje boken idag åh vad jag längtar.

Min mobil är borta, vi åkte upp till bergsjö i torsdags och jag vet att jag hade den i bilen och förhoppningsvis så ligger den kvar. :/ jävla virrpanna.

I natt kräktes jag, fan mår inte alls bra. Vet inte varför jag gjorde det. Fan nu är jag gravid igen... höhö! Nej då!!!! Men jag mår fan illa känner mig nästan magsjuk.
Nu ska jag äta lite mer frulle och klä på mig.





/Mandie

1 kommentar:

  1. hallå sweetie. allt väl med dig o grabbarna??
    här är de ok, kämpar på så gott de går.
    Handikappad om nått, kryckor o grejjer :-P
    När mini fisen har kommit ut så får vi träffas o mysa i solen?!
    saknar dig massor.. Puss puss,love ya

    SvaraRadera